Followers

Sunday, February 7, 2010

TAG - 10 things that make you smile like a fat kid with cookies (that's me btw!)!

Rules: List ten things that makes you happy and do one of them today. Oh. And remember to link to the person who tagged you and pass this little bit of love on to 10 others. Thanks Jessica for tagging me!

1. My family - they mean the world to me, including all my brothers and sisters in Christ! & My Friends!!!!

2. Food - a little too much lately!!! I blame the winter and snow storm! (Officially 26 inches in my area!!)

3. Reading a book. Currently reading "The Duchess"

4. Sitting on the couch watching TV with my husband - I love him so much!!!

5. SHOPPING!!! ONLINE & IN STORE

6. Blogs & YouTube

7. Work, it's a huge challenge but it's better than being BORED!

8. Bubble Tea!

9. Cleaning and Organizing!

10. Giving back to my community!

I pass this on to everyone!!
Signature4

11 comments:

bananas. said...

food always makes me happy. diet smiets...give me the grub!

J-Ezzy said...

@ bananas. - YES, I know, me too, sometimes I can't decide what to eat b/c I want so many different items at the same time and I know my stomach can only hold so much, haha

btw - I have fams in SF and I LOOOOVE SF! I visited for about 2 weeks and I loved ever bit of it :)

J-Ezzy said...

Added you to my blog roll b/c honestly, you have mad writing skills!!!

Anita (*swtexcape*) said...

haha food is the answer to all problems! ;)

nice list! xx

J-Ezzy said...

@ Anita - Yes, it really can be the answer to every thing, off to eat I go!

Thanks!

DSK Steph said...

You lived in the Avalon!? That's so cool! We don't plan on moving there just because they're not really "pet friendly". I asked if they had a dog terrace, and the manager (Barbara) goes..there's a park across the street. We don't prefer them to go on our property. It's like...how is that pet friendly?! The pet would literally live there paying pet rent of $35/month & not have a place to potty???

J-Ezzy said...

Okay, don't laugh at me I BEG you! I lived in an Avalon Community (it's an Apartment community), they're all over DC, VA, & MD. Is that what you're talking about?

They were pretty pet friendly but charged you a crap load to keep em plus a deposit and you had to pick up their poop, but you could take em anywhere in the community. Strange how they ask you to CROSS the street. I think they're trying to take advantage of the fact there is a park across the street b/c I doubt that's how it is nationwide. Avalon=non PC word

glitteryeyesxx said...

Thanks, babe! You best believe I gave myself a *pat* on the back after all was said and done. I hope your bf and you are ok. I just read your last entry about him getting stuck in the parking lot. That sh1t happened to me the LAST snow storm we had, it was sooooooo frustrating and I was close to tears. Ppl were like honking me cuz I blocked some of the road. It's like HEL-LO!!! I would fucking move my car if I wasn't stuck!! I swear, ppl in our area are so damn impatient.

Aww, reading your post makes me crave some good boba at Eden (you been there??) I soooo crave good food right now. Believe it or not, places still deliver right now. I ordered Domino's pizza yesterday, and my local Chinese today. Haha, but it's back to work for me tomorrow. I called off today! Too much ice for me to get out of my dang neighborhood street. Hang in there, hun! We got 6-10 more inches coming this upcoming Tuesday from what I heard >:(

J-Ezzy said...

He thought he may catch pneumonia! Thankfully he's just sore from shoveling for so long (the snow is HARD, not nice and soft). Girl, I have a super duper long story about being stuck at a building in a business district (but it was empty b/c of the storm) and I locked myself out of my truck with the keys inside! It's complicated to explain how I got it, but the point is, I was on the brink of crying and throwing myself in the snow to roll around and pity myself, lol.

People are JERKS, same thing happened tonight to tons and tons of drivers by my job, people couldn't move! The snow from the sidewalks melted into the streets and refroze so the roads are worse tonight than they were this morning and I almost peed in my pants tonight driving home b/c the my truck was jerking all over the place and jumping like a mexican jumping bean! I'm guessing you got out okay! Yes, drivers here are just jerks.

Eden, where that be? Yesterday Dominoes delivered to me! YAY

They uped the storm to 10-24 inches starting Weds @ Noon :( I have so much work to do, I can't keep missing work :(

Kate Gene said...

Oh, man... All this sitting around is not doing good things to my waistline. Mine is bigger than yours! It's time for me to start watching what I eat. After the Super Bowl party we went to, our friends gave us EVERY leftover -- no joke. We have bags and bags of chips, pies, cupcakes, a cooler full of beer, etc. All I ate today was junk!

I'm so glad that you're getting more time with G. It's about time, eh? :)

What is "The Duchess" about?

Argh... I am so tired... I hope to catch you online tomorrow though! Actually, later today... It's already tomorrow! LOL! I spent all day today lounging around with Sean. It was AWESOME. (He took today off because he thought he'd be nursing a Super Bowl hangover. LOL!)

xoxo

J-Ezzy said...

@ Kate Gene - I want all your food NOW, I'm so hungry right now...argh

Envision me singing to the beat of "gimme gimme a man after midnight" but singing "gimme gimme a big yummy food fight" rofl

Hun, all I've had this winter was junk, such a shame *drops head*

About time! tehehe

The Duchess is about Georgiana the DUchess of Devonshire. It's a really hard read b/c it's not written in Twilight new day language, lol. I'm on page 60! That's nothing for me, I read the whole twilight saga in 10 days (with a full time job and family), all 4 books! I was so hooked :)

Ahh, how I love days off, I think I've had too many INDOORS, I need a day off where I can go outside and see SUNLIGHT, lol. Glad you got a rest before the move :)

xoxo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails